19 Nisan 2011 Salı

Dekoratif Ahşap Süsleme Kursundan..

Geçen hafta kursumuz başladı..Ben hemen ahşap,seramik vs. boyayıp süsleyecez diye düşünüyordum..Bana süpriz oldu..Dilek hocamız temelden bilgiler vermeye başladı veee klasik olarak boyama süleme tamam bitti kursumuz olmayacak..Değişik bilgilerde öğreneceğiz.Zamanla yaptığımız çalışmaları buraya ekledikçe ne demek istediğimi daha iyi anlayacaksınız :D
Önce gölge-ışık konusunu işledik,şimdide kontür,tarama...
(fırçam istenilen incelikte olmadığı için kalın çizgiler oluştu,hatam var yani ;)   )

5 yorum:

Sevinç dedi ki...

çok güzel görünüyor ellerine sağlık...sevgiler...

halime dedi ki...

kolay gelsin canım. calışmalarını sabırsızlıkla bekliyorum...
sevğiler...

Cici Dükkan dedi ki...

nasıl imreniyorum bilsen böyle kursa gidenleri, vakit bulup değişik çalışmalar yapanları gördükçe, ne mutlu sana. AAaaahh ahh
çalışmalarını izliycem, belki bişeyler öğrenebilirim ben de...

uğurböceği dedi ki...

hepinize çok teşekkür ederim :)
ay-ser sormak istediklerin olursa yardımcı olmaya çalışırım,bilmediklerim olursada hocamızdan öğrenir bilgilendiririm ;)

CREATIVE KHADIJA dedi ki...

wao..so colorful :)