16 Nisan 2011 Cumartesi

İnci Kolye ve Küpeleri

Komşumuz bayaaaaa zaman önce bana bir inci kolye getirdi.Kolye uzun olduğu için kullanamadığını ve kısaltmamı istedi.Bende tamam dedim..Dedim ama hep bi aksilik yada projelerşm felan derken kolye kaldı..Ama çok mahçubum.Ben böyle yapmazdım hiç.Noldu bana bilemiyorum Bazı çalışmaar yada yapacaklarım elimde kalıyor,uzuyor yapım süresi :( Neyse bugün artık sinirlendim kendime ve hadi artık yap şunu dedim..Gerçi tamir olayı yeni yapımdan biraz uğraştırıcı olur.Sıfırdan yapmak daha kolay yani..Bu kolyenin çok uzun işi yoktu aslında,kısaltma olayından sonra kalan incileri değerlendirmek gerekti..Bende değerlendirdim tabiki :D
Söz sizde her zamanki gibi ;)








4 yorum:

fiamma dedi ki...

Ellerine sağlık güzel olmuş, yanlız kapama aparatı büyük durmuş incinin cinsine göre, daha küçük olsaymış daha iyi dururmuş gibi geldi bana...

uğurböceği dedi ki...

teşekkür ederim :)
ama kolyeyle ilgili hiçbişeyi ben seçmedim sadece kolyeyi kısalttım kapama aparatı kendisine aitti değişim yapmadım yani :))
ek olarak artan incilerden küpeleri yaptım ;)

senem dedi ki...

İnciler her zaman zarif duran takılardır.Bir kıyafette bile tak inci kolyeni havası anında değişir.
Güle güle kullan canım.

uğurböceği dedi ki...

evet canım doğru söylüyorsun,incide ayrı bir hava var..hatta bir ara ben inciye takmıştım her gümüşçüye gittiğimde incili gümüş yüzük arıyordum :D