16 Mart 2012 Cuma

Çekilişim İle İlgili

Merhabalar arkadaşlar;
Biliyorsunuz dün gece daha önce sözünü ettiğim çekilişimi başlattım.
Yapılan çekilişlerde kişi kendi şartlarını belirtiyor,bende öyle yaptım..Şartların üçüncü maddesi için bir arkadaşımız yorum yapmış.
"merhaba
çekiliş bloglarına karşı neden bu kadar katısınız anlamıyorum.. ben sizin blogunuzu o bloglar sayesınde tanıdım ve takip ediyorum.. aynı şansı herkese vermelisiniz bence.. yada söyleyın çekiliş blogları sizi ben dahil takip etmeyelım..
bizim takipçilerimiz de sizi keşfedemesinler. :( amacınız bu mu anlamıyorum.
yinede ben şartları yerıne getirdim
istersen çekilişe dahil edersin."


İsmini vermicem..Bu yazısının altınada linklerinide vermiş...Tamam ilk çekiliş yaptığımda bir çekiliş blogu olan arkadaş bana bunu önerdi.Ben hediyeyi belirledim o blogunda çekiliş duyurusunu yaptı..Ona teşekkür ettim zamanında şimdi de teşekkür ediyorum.Ama bu sefer öyle bişey olmasını istemedim..Çekilliş bloglarına karşıda kötü düşüncem yok..Bence insanın düşüncesine saygı duyulmalı,tepki verilmemeli..

Hiç yorum yok: