2 Nisan 2013 Salı

Etiketlerim ve Kutu

Merhabalar..
Bayağı oldu post yazmayalı biliyorum..
Ama ne yapayım..Güzel şeyler yapıyorum.Ondan dolayı bişeyler paylaşamadım sizlerle..
Yakında paylaşacağım..Biliyorum şimdi merak edenleriniz olmuştur yada amaaan ne yaparsan yap diyenler.. :D
Azcık daha bekleyin diyeceğim sadece.Süpriz olsun söylemeyeyim ;))
Neyse çok gevezelik yaptım..Asıl konuya geçeyim..
Bugün etiketlerim geldi.Çok sevindim.Çünkü artık ürünlerimde etiketlerim olacak..Belki abartıyorum ama ne bileyim ama sevindim işte ;))
Bide geçen gün bir kutu aldım.görünce çok hoşuma gitmişti ve bayadır istiyordum böyle bişey..
İşte etiketlerim ve şeker kutum..


8 yorum:

Kardeşler Nikah Şekeri dedi ki...

Hayırlı olsun,bol satışların olsun.Sevgiler:)

Unknown dedi ki...

kutun çok tatlı

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

yetmesin inşşşş. yeniden yeniden bastır.:))))
canım benim bol bereketlisinden hayırlı kazançlar.

Adsız dedi ki...

bende etiketlerim ilk geldiğinde çok heyecanlanmıştım. insan kendini daha profesyonel hissediyor :)
daha çoooook bastırmak zorunda kal inşallah

Nesrin dedi ki...

hayırlısı olsun çok gzeller :)

Karcicegimm dedi ki...

hayırlı uqurlu olsun cnmmm

uğurböceği dedi ki...

aaaay yorumlarınızz ne kadar çok hoşuma gitti bilemezsiniz..geri dönüş geç yaptım size kusuruma bakmayın azcık yoğunluk var amin amin öpüyorum sizleri ;))

SeriousLily dedi ki...

merhaba amigurumileriniz bir harika, keçeler de öyle, hayırlı olsun etiketleriniz takipteyim sizi:))
www.seriouslily.blogspot.com