12 Mart 2014 Çarşamba

Başlık olarak ne yazacağımı bilemedim :(

Şu parti bu parti o parti değil..Şunu diyorum Laik bir ülkede yaşıyoruz ve laiklik ne demek " din ve devlet işlerini birbirine karıştırmamak" değil mi??Bunu okul yıllarında derslerde işlemiyor muyuz?Eeee nerde hani?Dinde devlette birbirine karışmış.Biz hepimiz aynı ülkede yaşamıyor muyuz.Siyaseti sevmem çünkü herkes kendi menfaatine çalışıyor..Hiç kimse demesin ki falanca menfaatine çalışmıyor diye..Devlet işlerinin içine girmeden önce senin benim gibi insan değiller miydi.O zamanlarda menfaat üzerine yapılan şeylerin olmaması gerektiğini düşünmüyor muydu,düşünüyordu.Noldu sonra..Ne değişti..Halen insansın..Hepimiz insanız,kardeşiz..Din,dil,ırk,mezhep ayrımı yapmadan yaşamamız gerek,dış görünüşe bakarak yaşamamamız gerek..Ben sen o diye bişey yok "Biz" var.
Ben bu zamana kadar ayrım yapmadım yapmıcamda..Ne kadar insanlar ayrım yapsada ben yapamıcam,değişmicem..
Huzur içinde aynı ülkede ayrım yapmadan yaşamak değil midir hepimizin düşüncesi.Neden birbirimize düşman oluyoruz ki...Lütfen kardeş olduğumuzu unutmayalım..Ölümler olmasın..

NOT: LÜTFEN KİMSE PARTİ İLE ALAKALI YORUMLAR YAZMASIN YAZIMIN ALTINA..YADA SİYASETLE..

1 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

Yeniden BİZ konumuna en kısa zamanda geçeriz inş Böcüğüm :(
olup bitenler içimizi acıtıyor:(