5 Nisan 2014 Cumartesi

Ceket ve Pantolon

Ceketi de pantolonu da  geçen sene sonu dikmiştim.
Ceket eylül ayıydı galiba, pantolonda aralık sonu olabilir yada bu sene başı :D Karıştırmaya başladım tarihleri..Neyseeee anlayacağınız çok geç bir paylaşım oldu...
Ceket dar kesimli..Başıma neler geldi onu diktiğimde bir bilseniz..
Ben bir ara baya kilo verdim 34 bedene düştüm :(
Ama çok hızlı kilo verip alıyorum..Strese bağlı..
Yani bir kaç hafta içinde kilo verebiliyorum hemde ciddi anlamda ve 34 bedene düşebiliyorum..Sonra herşey normalken hooop birkaç hafta içinde 36 beden oluyorum. :( Çok kötü bişey..Neyse bu postun konusu kilo değil uzatmayayım..
İşte 34 bedene düştüğümde 34 bedene göre kıyafet bir iki diktim sonra hocamda çevremde 34 dikme kilo alıyorsun çünkü dediler..Tamam dedim..
Ama sonra unutup ben bu ceketin kalbını 34 çıkarmış mıyım aaaaa :(
Giyiyorum ceketi nefes alamıyorum tamam anladım dar kesimli ama bu kadar mı dedim.
Hocam saolsun hatırlattı sen 34 beden çıkarmıştın yaaa..
Aaaa ben ne yapmışım böööyle dedim amaaaa hemen bir çare buluverdik kurtardık.
Miiiiiss gibi de oldu valla :D
Kullandım çokta beğendim ve beğenildi..Tabi günlük kullanım değil (bana göre)
Düğün,nişan,özel gün için gibi geldi bana..
Pantolonunda kalıbını çok beğendim.Vücudu sarmıyor çok rahat.
Kısa bluzlar,gömlekler giyebilirim üstüne.
Aslında model deriyle yapılmıştı ama ben derinin fiyatını biraz fazla buldum ve vazgeçtim şimdilik deriden..Süet kumaş vardı ondan denedim güzel oldu..Tabiki derinin havası çok farklıdır..
Dener miyim deriyi aklımdaki şey olursa tabiki :D
Neyse daha fazla çenem düşmeden fotoğrafları paylaşayım..

NOT : Fotoğrafı çektiğim yer çekim için çok uygun değildi :( renkler ton farkıyla değişti..
           Bide mankenime ceket dar geldi,diyet yapması gerekecek galiba :D








Hiç yorum yok: