2 Temmuz 2014 Çarşamba

Kurdeladan Gül ve Yapılışı

İzmirdeyken güya tatil yapacaktım.Yani hiç yapmayıp dinlenecektim. Tanıdıkları ziyarete gidecektim..Tatilin yarısına geldim - tabiki zooorlaa - dayanamaz oldum. Kardeşim fazladan grogren kurdela olduğunu söyledi ve verdi.. Dayanamadım başladım gül yapmaya.. Çok seviyorum bu gülleri..
İnstagramda paylaştığımda yapılışını soranlar olmuştu. Derya Baykal'ın yaptığı güllerden bu nette arayabilirsiniz dedim. Ama zamanım var fotoğraflayayım en iyisi diyip eldeki imkanlarla fotoğrafladım.. Numaralandırmam çok iyi olmadı kusura bakmayın. Telefonun  içeriğini pek bilmediğim için ancak bunu yapabildim :)
Şimdiden kolay gelsin sizler ;)
Eğer yapılmış olarak satın almak istiyorsanız benimle iletişime geçebilirsiniz..
ugurbocegi24@hotmail.com






Hiç yorum yok: