24 Kasım 2020 Salı

Kumaş Maske

 Merhabalar.. 

Çok uzun zaman oldu bloguma yazı yazmayalı 😕 Ne çok özlemişim bir bilseniz.. Bazı şahsi sebeplerden dolayı biraz ara vermek zorunda kalmıştım.. Sonrada hem işler hemde sosyal medyada paylaşımlar yapınca zaman kalmıyordu.. Bloga başladığımda sosyal medya alanları pek yoktu. Keyifle burda vakit geçiriyordum geçiriyorduk hatta.. Bi türlü dönemedim bloguma.. Şu gün bugün diyip durdum. Bazen plan yapınca bişey olmuyor 😕 Biraz önce hadi ya böcük dedim şimdide işte yazıyorum. İnşallah rutinime geri dönerim..

 Neyse konumuzada dönelim.. 

 Malum şu pis virüs yüzünden mecburen maske kullanmamız gerek.. Kullan at maskeler hem doğru kullanılmıyor; oraya buraya fırlatılıyor geri dönüşüm için biriktirip atmıyorlar. Hemde maddi açıdan sıkıntılı bence.. Ama kumaş maskeler yıkanıp tekrar kullanılabilir.. Hemde rahatlar.. Buyüzden bende dikiverdim.. Sizlerde almak isterseniz instagram sayfamdan bana ulaşıp sipariş verebilirsiniz 😉 @ugurbocegihatice 

                                                                  Çocuk maskesi..



Yetişkin (erkek) maskesi


Yetişkin (kadın) maskesi



Hiç yorum yok: