16 Nisan 2012 Pazartesi

Çekiliş ve Sonucu ;)

Merhaba arkadaşlar;
Biraz rahatsızlığımdan ve yoğunluğumdan dolayı dün son duyurumu yapamadan bugün çekilişimi yapıyorum :s
2 kişi seçeceğim.İlk hediye maskot, ikincisi yüzük için olacaktır..
Duyurumu paylaşan arkadaşlarımın listesi :

2.Kitap Cumhuriyetim
3.Gül
4.ÖRGÜÇANTAM
5.elamın dünyası
6.Sihirtozu
7.Dilek Afiyon Avcı
8.esmer
9.esra
10.kadriye
11.demet
12.narinçeyiz
13.ülkü
14.Hayal Arkadaşlarım
15.hayal
16.MARİFETANEM (Elif Hatice)
17.NslhN

MASKOT un sahibi 9.kişi esra

YÜZÜK ün sahibi 14.kişi Hayal Arkadaşlarım

HAYIRLI OLSUN ARKADAŞLAR ;)


5 yorum:

Adsız dedi ki...

Canım haydi bekliyoruz :))

Adsız dedi ki...

çok mutsuzum çokkk:(


dilek ablaaa tebrik ederim :)

esra hanım tebrik ederim :))

Adsız dedi ki...

şike yokmuş:))))

Marifetane hobi dedi ki...

Hediyeler süper kazananlar güle güle kullansınlar tebrik ediyorum her iki arkadaşıda.seninde ellerine sağlık canım..

Kitap Cumhuriyetim dedi ki...

Kazananları tebrik ediyorum,güle güle kullanın...