22 Kasım 2012 Perşembe

Uğurböcekli Ev Terlikleri

Evveeeeet!!Ben bir batıyor bir çıkıyorum değil mi?Ama napiim güzel işler çıksın diye uğraşıyorum..Çok detaycı ve iyi olmasını isteyen biriyim malesef..Ondan dolayı uzun sürdü elimde..Birde siyah renkle çalışmak gerçekten zor,tabi uzun süreli çalışmalarda.Yoğun olarak siyah renkli ip kullanınca anlayın artık beni :D Ama neyseki Başak hanım beğendi..Onlara aile boyu uğur getirsin diyorum..
Aile boyu uğurböcekli ev terliği defilesine buyruuuun ;))


14 yorum:

suzan hobi dedi ki...

ellerine sağlık uğurböceğim harika olmuş bu terlikler bayıldımm güle güle kullansınlar inş,selamlar sevgiler

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

ellerine sağlık çok güzel olmuşlar hemen paylaşayım bu güzellikleri:)

BİLGENİN GEMİSİ dedi ki...

:)) Çok hoş olmuşlar.

okuyan dedi ki...

Çok çok güzeller.
Sabrına ve emeğine sağlık.
Sevgiler ^-^

uur bocee dedi ki...

harika olmuşlar bayıldım ben bunlara :) ben de istiyorum yaa :)
ellerine sağlık canım

Asiye VURAN dedi ki...

ellerinize sağlık çok güzeller bende yapmak istiyorum aslında böyle şirin şeyler nasıl öğrenirim yada nerede öğrenebilirim bilmiyorum bloğuma yazarsanız sevinirim sevgiler

ayyüce & zeynep dedi ki...

çok tatlılar ellerinize sağlık:)

Unknown dedi ki...

bunlar çok afacan olmuş nasıl da bakıyorlar ellerine sağlık:))

huuuubakbi dedi ki...

http://www.ozderihali.com/page/11 bu hırsız sayfada el emeklerin var çalınıp yayınlanmış sade sen değil hepimiznkileri çalmışlar kendininmiş gibi yayınlıyorlar

uğurböceği dedi ki...

çok çok çok teşekkür ediyorum arkadaşlarım sizlere ;))
uur bocee;yapalım sanada ;)
mormenekselerr;biliyorum :( ama bişeyler yapamıyorum malesef..yoruma da kapıyor yazıları..teşekkür ederim ilginiz için..

Unknown dedi ki...

çok güzel olmuş ilk gördüm hazır zannettim..bu arada ben de yeni bir bloggercıyım..beklerim..

uğurböceği dedi ki...

Teşekkürler Ceyda Çiçek..
blogunun ismini göremedim bir türlü bana link atarsan sevinirim :)

Unknown dedi ki...

mor asaleti..
canım

Unknown dedi ki...

merhaba bayıldımm terlikleree :)
zaten sitenin adını görünce hemen girdim gezindim ,ugurböcekli her detaya bayıldım,izleyiciniz oluyorum,nedenn bu kadar uğurböceği dikkatimi çekti çünkü benim uğurböceğim mutfağı adlı blogum var :)
yemek makyaj hertelden,sizide beklerim izleyicim olun,uğurböcekli detaylara ihtiyacım olabilir :)sevgiler...