21 Eylül 2013 Cumartesi

Dantel Tunik ve Yaka Kolye

Bu sefer kendime bişeyler diktim :D
Ama çok basit bişey..Yani kalıpsız felan..
Aslında kendime çok hoş bişey dikecektim..Kestim,overlock ladım amaaaaa fırsat olmadı :(
Napayım bende kurtarıcı olarak bu dantel tuniği diktim..
Bu kumaşı gördüğümde bana "gel ben al " al diyip durdu.Almadım.Sonra içim rahat etmedi :D Dayanamadım gittim aldım,hem yetiştiremedim asıl kıyafetimi bari bunu dikip giyeyim dedim..
Çok güzel kumaş ama çok da uğraştırıcı..Pamuklu kumaş..
Esneyip duruyor..Çok basit bir model yaptığım halde kaç kere ölçtüm ölçtüm durdum..
Amaaan çok çenem düştü :)) Sonuç işte diktim giydim..ama bidaha giyer miyim bilmem..
Giydiğimde de uğraştırdı..Çünkü takılıyor :(
Ama kurtardı ya beni o yeter ve beğenildi de..

Bide bu kıyafetimin üzerine bide yaka kolye yaptım..Ooohh miiisss oldu yaaa..
Beli,mede 6-7 cm lik saten kurdeladan iki dolamlık kemer :))
Nasıl aksesuarlar amaaa :D


2 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

ellerine sağlık canım sağlıkla kullan cicilerini.

uğurböceği dedi ki...

Teşekkür ederim Hatice abla ;)