2 Eylül 2013 Pazartesi

Su Yeşili Tuvalet

Evet başlıkta da okuduğunuz gibi tuvalet diktim..
Size göre sadece abiye olabilir..Ama burda dergisindeki modelde straplez bir gelinlikti bu..Ben üzerinde kol değişikliği yaparak askılı bir tuvalet haline getirdim..
Çok seviyorum su yeşili rengini..Ama çok uğraştım diye azcık geri duracam tiksinmemek için :)
Gerçi şimdi bir su yeşili kıyafet daha var elimde..
Ondan sonra ara verecem bu renge..
Bu tuvaleti yaparken kısıtlı zamanım vardı.
Ve ilk defa abiye diktim.Hep ilkleri bende değil başkasında uyguladım,bu yüzden azcık kasılmadım desem yalan olur..
Ama alnımın akıyla bitirdim.Hemde ucu ucuna..
Bide 20-25 dk içinde de saç aksesuarını yaptım..
Oooh içim rahat şekilde teslim ettim..Ne mutlu ne mutlu oldum anlatamam :))


1 yorum:

uğurböceği dedi ki...

Teşekkür ediyoruuuum :D