1 Mart 2014 Cumartesi

Kadife/Süet Bluz ve Siyah Etek

Arkadaşımın kına gecesinde giymek için kendime kıyafet diktim..İlk defa böyle aceleden bişeyler diktim desem yeridir :D
Ama çok hoşuma gitti ve güzel tepkiler aldım..Bu beni daha da sevindirdi ve teşvik etti..
Bakalım sizler beğenecek misiniz..
Benim uzun zamandır kırmızı kadife kumaşla kendime bişeyler dikme hayalim vardı..Sonunda bunu gerçekleştirecem derken kadife kumaş bluza yetmedi..Bende süet kumaşla birlikte dikeyim diye düşündüm daha doğrusu fikir hocamdan çıktı..Arkası süet ön ve kollar kırmızı kadife kumaştan..
Etek için de nasıl bir kumaş kullandım bilemiyorum :D Parçacıdan iki parça siyah tok kumaş almıştım birini kemer yapımında kullandım..Bu etek için olanıda biraz daha sertti..Hocam verme kumaşı etek yaparsın demişti..Abiye tarzında olur diye düşünmüştük.Hatta modelide hazırdı..Ama bana bir cesaret geldi ki sormayın :)) Ben bunu kalıp kullanmadan korsajlı yapacam dedim..Ki yaptımda :D Tamda istediğim gibi oldu..Ve etek beklediğimizden de ağır durdu..Hatta bu eteği daha ağır,abiye şeklinde kullanmak istediğimde ek şeyler kullanabileceğim..Tabi daha onları hazırlamadım..
Sizce nasıl olmuş?

NOT : Pozuma hiç bakmayın o yorgunlukta ancak bu şekil çıktı :D Bunu çekemeseydim hiç fotoğrafım olmayacaktı.. ;)

Hiç yorum yok: