23 Haziran 2014 Pazartesi

Hatay Sultan Dergisi'nde Beeeeen

Bugün çok mutlu oldum. Bir süre önce tanıdığım arkadaşım(kardeşim)Abdullah -ki iyiki tanımışım- güzel bir şeye vesile oldu. Hatay'da çıkardıkları bir dergi için röportaj yapmak istediklerini söyledi. Çok sevindim ve kabul ettim. Daha sonra Seda hanımla birlikte röportaj için geldiler. Çok keyifli bir röportaj oldu hatta röportajdan öte sohbet oldu. Veee bugün sohbetimiz Hatay Sultan (Hatay'ın ilk ve tek kadın dergisi) dergisinde yayınlandı. Seda hanım güzel bir süprizde yapmış;Derya Baykal'ın programında çekildiğimiz bir fotoğrafında eklemiş.
Bu mutluluğunun sebebi olan Abdullah'a, Seda hanıma,bana güvenen ve her daim destekleyen aileme,dostlarima,sevdiklerine,sevenlerine çooook ama çooooook teşekkür ediyorum 


Dergiyi alamayanlar için fotoğrafını çektim sizlerle paylaşayım istedim ;)









Hiç yorum yok: